Monday 16 July 2012

My Prophetic Dreams/僕の予知夢 2012/07/16


I am going to write about my dream. For me, dream is very curious matter as it shows the boundary of real life and abstract world. Especially the one I see the future makes me being interested. I write the dream which I dreamt a night before. I do not know whether my dream will come real in our world, but I would like to post my dream before my dream comes real.  And you will be the witness. Most of my dream comes into our world within 24hours after I’ve seen them. I would like to research and experiment here to prove. 

 This is not only to prove I have a special ability, but also to figure out what is the dream and why I or someone can see the future. I have a theory about this without the super natural ideas. I cannot tell you this theory here, but after I have read “The Interpretation of Dreams” by Sigmund Freud, I thought my idea can make sense from his research. My opinion is entirely different from his, but if experiments were true, my theory can be right. If something similar to my dream happened in the world, please do comment.  Unfortunately most of my dream appears into my everyday life, but it might happened in huge scale.

Thank you very much.

Written by Satoshi Date


ここでは僕が見る夢について語ります。僕にとって夢は現実と抽象の世界の狭間としてとても重要な位置に僕の人生の中で存在します。中でも未来を見る予知夢がとても興味深いです。ここでは前の夜に見た夢を掲載します。予知夢になるかどうかはわかりませんが、夢で起きたことが実現する前に載せて立証したいと思います。そして皆さんが証人になるわけです。僕の夢は普段は夢を見た24時間以内に夢でみたことがこの世界で再表現することが現れます。ここでぼくは実験、研究をしたいと思って始めます。

それは僕がこういった能力があるという証明だけでなく、夢とは何なのか、そしてなぜ未来を見ることが出来るのか、僕はおおよその、超自然的な考えをぬきにした理論を考えました。今ここでは明かすことが出来ませんが、フロイトの夢判断を読んでぼくの考えが理にかなっている事がわかりました。彼の意見とはまったく違うものですがもし彼の実験がすべて事実なら、ぼくの理論が正しい事になると思います。なにか僕の夢と関係することが世の中でもし起こったらコメントを書いてください。
残念ながらぼくの予知夢は僕の身の回りのことがおおいのですが、世界と関係することがあるかもしれません。よろしくお願いいたします。

文:伊達 賢




No comments:

Post a Comment